Головна » космос » Чи існує життя на Марсі?

Чи існує життя на Марсі?

Марс - це четверта планета Сонячної системи. Питання "Чи є життя на Марсі?" хвилював уми багатьох вчених не одну сотню років. Пошуки життя на Марсі займають в розвитку людської цивілізації одне з найбільш важливих місць.
    Пильне вивчення Червоної планети сягає своїм корінням в 1877 рік. Саме в цьому році італієць-астроном Джованні Скіапареллі зробив сенсаційне відкриття - він побачив в телескоп, що вся поверхня Марса порізана якимись лініями, які вчений помилково прийняв за водні канали. Пізніше його ідею розвинув американський астроном Парсевал Ловелл, який в кінці XIX століття оголосив, що дані канали побудовані марсіанами, цивілізація яких є більш розвиненою, ніж наша.
    З появою потужних телескопів загадка водних каналів канула в лету. За всю історію розвитку цивілізації на Зеле і винаходи космічних апаратів, земні вчені неодноразово направляли спеціальні науково-дослідні космічні апарати з метою вивчення на Марс. У 1976 році перші непілотовані космічні апарати "Вікінг- 1" і "Вікінг-2" були спрямовані до Марсу. Але їхня місія не увінчалася успіхом: вони не виявили ніяких слідів життя на Червоній планеті.

Попередня стаття